Tuesday, October 20, 2009

Maybe Memang Engkau Begitu!!!


post by kucing gemok:




Memang susah nak faham sesorg yang unpredictable....Kadang2 kita cuba gle2 nk fahami die..tp agaknye kadang2 aku pon terfikir...ada or x die cuba sedaya upaya nak fahami aku..Dalam keadaan yang sebegitu....Maybe coz ble sesorg da tbiase mbuat sesorg yang laen begitu...jadi seakan2 xde ape2 yang dirasa bile buat semula kepada orang lain...Mungkinkah begitu Perkara paling penting n bermakna dalam idup seakan2 sudah tiada value bile tlalu kerap sangat dianggap remeh..Seolah2 dielah pemilik hati2 manusia..Bila perlu,dibelai2..Bila sebaliknye,neglect mcm sampah..? Itu hanye spekulasi aku...dan mungkin benar n munkin tidak...Sapela aku nk judge sesorg...

Walauepon, bro..harus diingat God lah sebenarnye pemilik2 hati manusia n mahkluknye..
Bak kate Akhil Hayy..Xpe arini ari kau Maiza...Esok ari aku...


So ape sebenarnye yg aku nk sampaikan ni.....Lu pk la sendiri


haha;;;;;;;;


renung-renungkanlah...

&


SELAMAT BERAMAL>>>

1 comment:

Dyat said...

salam.
huhu... ada masalah rumah tangga ke napi?

rilek la bro... single sampai grad la cam aku. bunga bukan sekuntum...

haha...